niedziela, 19 września 2010

Autumn dreams


Dzisiaj powstały śliczne jesienne zdjęcia. Jak dla mnie to jesień powinna wyglądać właśnie tak jak one - w pięknych ciepłych kolorach, z ostatnimi promieniami słońca i długimi spacerami. Cóż, prawie tak jest. I to, że mój nowy plan takiej jesieni raczej nie przewiduje nawet mnie jakoś bardzo nie rusza. Dobrze, będzie się za tym tęsknić, w to nie wątpię ani przez chwilę, ale coś trzeba wybrać. Póki co wybrałam, i teraz pozostaje tylko do tego dojść. Bo trzeba podążać za marzeniami, jakkolwiek szalone by one nie były.




Swoją drogą - DU Shop będzie miał swoją premierę na RE:produkcjach, czyli targach hand made. Odbędą się one w Warszawie, przy placu Trzech Krzyży (w Centralnym Basenie Artystycznym - ul. Konopnickiej 6) od godziny 12.00 do 18.00. Wszystkich zainteresowanych kupnem miłych okładek i poduszek serdecznie zapraszam w imieniu swoim i organizatorów!

Jako zachęta - próbki tego co będzie w DU Shopie.


spódnica, bluzka, pasek-sh; sweter, szalik - bazarek; naszyjnik - c&a; buty - ccc; rajstopy (najgenialniejsze bawełniane rajstopy świata!)- auchan; bransoletki - od N.; zegarek - maminy;



fot. - Nath

10 komentarzy:

  1. Jesień w POLSCE potrafi być naprawdę piękna... i zobaczysz, że będziesz tęsknić. Bardzo. To tak się wydaje, że łatwo wszystko zostawić.

    Muszę dosyć nieskromnie przyznać, że z notki na notkę to zdjęcia wyglądają coraz lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu, tak ciepło, beżowo, jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebyśmy tylko taką jesień mieli w Polsce...:) Śliczne zdjęcia i śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i przepiękna jesienna stylizacja, zauroczyłam się :) w związku z powyższym klepię cię, czyli zapraszam do napisania 10 rzeczy, które lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna fryzurka;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga szafiarko, nie wiem czy wiesz, ale umieszczając reklamy na swoim blogu szafiarskim, możesz zarobić sobie na nowe butki, bluzke czy coś innego. Oferuje to polska siec afilacyjna NetSales. Więcej informacji u mnie na blogu, bądź już od razu możesz przejść do formularza rejestracyjnego klikając w poniższy link. Ja również korzystam z tego programu i muszę Ci przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

    Rejestracja - KLIK TUTAJ

    Przy okazji dodaję Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń