piątek, 11 listopada 2011

You fit me better than my favourite sweater

03_DSC05983

Wychodzi na to, że dzisiaj prezentuje ostatnie blogowe zdjęcia. To nie jest tak, że kompletnie przewartościowałam swoje zdanie jeśli chodzi o modę, ubrania i inne. Po prostu... straciłam do tego sentyment. Wklejanie zdjęć i pisanie o kolejnym ulubionym swetrze stało się dal mnie trochę wymuszone, nienaturalne i niezręczne. Przez to zaczęłam się zastanawiać czy warto to ciągnąć dalej. I w zasadzie, po co, jeśli zwyczajnie przestało mnie to bawić? Może kiedyś wrócę do blogowania, nigdy nie mów nigdy, ale przynajmniej nie na jakiś czas.
Mimo wszystko, to był miły rok, a doświadczenie niezapomniane. Chciałam podziękować wszystkim za miłe słowa, które nie raz nie dwa bardzo poprawiały mi dzień.
W takim razie, żegnam się, ściskam serdecznie i może kiedyś do zobaczenia!

I suppose this is the last post in here. It's not that I changed my mind about fashion, clothes and stuff. It's just that I kind of lost my heart to it all? At least in this form. Like, sharing my looks started feel weired, not natural and quite forced. It all made me think that I shouldn't go on any longer. What's the point of it all if I stopped enjoing it? Maybe some day I'll feel like blogging again, bot not for some time, that's for sure.
Anyway, I really loved this year, most of the peple were really lovely and I couldn't expect more out of this experiance. Thanku you all very much. And, I guess, this is goodbye. Take care everyone.


01_DSC05988

02_DSC05985

00_DSC05982

I'm wearing: high-waisted trousers - h&m; top - vero moda; sweater - sh; hedgehog - some little jewelery shop; shoes - new look

panda_DSC05993


fot. - N.

15 komentarzy:

  1. ostatnie zdj. mnie urzekło :D
    świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne swetrzysko i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżyk mnie zauroczył!
    no i ten sweterek mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny sweterek więc Twój też muszę pochwalić ;) Panda rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek!!! ma cudny przerób i guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek fajny:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie wyglądasz:) zapraeszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda, ale może spotkamy się w innym wymiarze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I like these fashion clothes

    OdpowiedzUsuń